تعمیر کنترلر دستگاه وکیوم

تعمیر کنترلر دستگاه وکیوم

تعمیر کنترلر دستگاه وکیوم – تعمیر برد الکترونیکی لودر قیف تک فاز SINGLE PHASE HOPPER LOADER در کلینیک تخصصی دیجی برد صورت می پذیرد.

دستگاه لودر قیف تک فاز SINGLE PHASE HOPPER LOADER

لودر های قیفی ماشین هایی هستند که برای انتقال هر نوع ماده یا رزین پلاستیکی مانند آسیاب پلاستیکی، پودر پلاستیک و گلوله های پلاستیکی استفاده می شوند.

دستگاه لودر قیفی به یک موتور یکپارچه مجهز می باشد که مواد رزین پلاستیکی از طریق وکیوم کردن به قیف خشک کن می رساند.

دستگاه لودر قیف تک فاز سری S

دستگاه لودر قیف تک فاز سری S ، با یک وکیوم  خلأ قابلیت انتقال مواد به ظرفیت ۲۰۰ کیلوگرم در ساعت تا فاصله ۲۰ متری را دارد . لودر های سری S به یک کنترلر مجهز می باشد تا نظارت و اتوماسیون طی عملیات وکیوم راحت تر صورت پذیرد.

دستگاه لودر قیف تک فاز سری S ، با فناوری ساخت فولاد ضد زنگ از کیفیت بالایی برخوردار است. یکی از خصوصیات بارز این دستگاه شروع نرم و بدون سر و صدا می باشد که از فرسوده شدن برس ها Brushes و آسیب به موتور خودداری می کنند.

موتور وکیوم سری S ، قدرتی معادل ۱ KW کیلو وات دارد همچنین خروجی فیلتر هوا و در آن از جنس فولاد ضد زنگ با توری محافظ می باشد.

فلنج flange وکیوم که از جنس آلومینیوم می باشد با چرخش ۳۶۰ درجه ای خود از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است

معرفی شرکت Piovan

شرکت piovan جهت توسعه و تولید سیستم های اتوماسیون ، ذخیره سازی ، انتقال و پردازش پلاستیک و مواد غذایی در سال ۱۹۳۴ تاسیس شد که در صنعت پلاستیک و ساخت تجهیزات به صورت حرفه ای در سال ۱۹۶۴ به تولید پرداخت.

piovan در بسیاری از زمینه ها نظیر : تولید لوله ها ، کابل ها ، الیاف ، تسمه های قابل بازبافت ، تولید قطعات خودرو ،راه حل های پزشکی و … به کار می روند.

شرکت piovan دستگاه لودر قیف تک فاز تا سه فاز را جهت انتقال گرانول به قیف های خشک کن در فرایند ماشین کاری ، تولید می کند. دستگاه لودر تک فاز سری s به یک موتور وکیوم vacuum مجهز می باشد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *